wtorek, 10 września 2013

Szach i mat:)

    W dniu 4 września 2013 roku po raz kolejny odbył się konkurs szachowy w Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach przy ul. Puławskiego. 
    Organizacja była bardzo dobra, uczestnicy dopisali. Grupa zawodników była liczna, a sama gra została podzielona na pięć rund. Pod kierunkiem profesjonalnego sędziego odbyło się losowanie. Ja rywalizowałem z samymi panami, choć była również jedna pani, która nie ustępowała poziomem gry od reszty szachistów. Osiągnięcia owej pani tego dnia potwierdziły jej umiejętności. 
    Ja zaś rywalizowałem z różnym skutkiem i szczęściem. Doprowadziło mnie to do 10 miejsca, ale nie o to przecież chodziło. Ważna była dobra zabawa i zawieranie nowych znajomości, a ja się dobrze czuję na tego typu imprezach.
    Organizatorzy zadbali również o ciepły posiłek.  Po obiedzie poczęstowano nas kawą i pysznym ciastem. 
    Chciałbym aby było więcej takich wydarzeń, bo bardzo dobrze wpływa to na  naszą integrację z innymi ludźmi.

Swoimi przemyśleniami podzielił się Łukasz


                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz